Veel kansen maar weinig doelpunten!

Visit this forum if you need advice with the set up of your tactic or if you want to share your own tactic.
Post Reply
BjornC92
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: BjornC92
Favoriete club:
Status: Offline

Veel kansen maar weinig doelpunten!

Post by BjornC92 » 14 Oct 2017, 23:48

Hallo,
Ik speel momenteel met Chelsea en ik heb een gemakkelijke opening van het seizoen gehad (burnley, brighton,...). Voor de start van het seizoen dacht ik dus te starten met een mooi doelpuntensaldo, maar helaas! Als ik de wedstrijd volg heb ik een overvloed aan kansen maar ik scoor pas rond de 65 minuut waarna ik de wedstijd win met 1-0 of 2-0. Heeft er soms iemand tips om deze kansen om te zetten in doelpunten?
Mvg
BjornC92

Pondboy
rookie
rookie
OSM name: Pondboy
Favoriete club: NAC

Post by Pondboy » 15 Oct 2017, 10:35

Je kan proberen om de pressie te verhogen

Heskey
professional
professional
OSM name: Milano Di Stefano
Favoriete club:

Post by Heskey » 23 Oct 2017, 16:43

Er valt niet heel veel aan te doen tegenwoordig moet je blij zijn als je überhaupt wint , ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik bijvoorbeeld 15 kansen heb en mijn tegenstander 10 en ik met 0-2 verlies terwijl onze teams even goed zijn etc. Het heeft te maken met hoe de wedstrijden gesimuleerd worden, wij als spelers kunnen er vrij weinig aan doen helaas volgensmij.
Mvg Milan
Let the battle begin!
Image

KoningFrank33
rookie
rookie
OSM name: K.Vermeer12345
Favoriete club:

Post by KoningFrank33 » 27 Oct 2017, 14:18

Heskey wrote:
23 Oct 2017, 16:43
Er valt niet heel veel aan te doen tegenwoordig moet je blij zijn als je überhaupt wint , ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik bijvoorbeeld 15 kansen heb en mijn tegenstander 10 en ik met 0-2 verlies terwijl onze teams even goed zijn etc. Het heeft te maken met hoe de wedstrijden gesimuleerd worden, wij als spelers kunnen er vrij weinig aan doen helaas volgensmij.

Je verliest tegenwoordig terwijl de statistieken bij jouw in de wedstrijd vertellen dat jij in het voordeel was

Zo verloor ik van Juventus met 3-1 terwijl ik meer balbezit had, meer corners en meer schoten.

Nu wraak nemen op Juve. Moet over een paat wedstrijden tegen hen spelen thuis. En het is mogelijk om te winnen want ik heb als middenmotor gewonnen tegen Napoli en Inter Milan. Zelf heb ik ook gelijkgespeeld tegen Torino, AS Roma en AC Milan. Ik sta 6e als Cagliari (ds 13) en ben 13 wedstrijden ongeslagen. Heb jij nog tips hoe ik kan winnen tegen Juventus? Ik zal een tk inzetten. Ik heb ook nog eens 3% extra thuisvoordeel door de stadionverbouwing die ik heb gedaan. Zal ik ook agressief spelen?

Met vriendelijke Groet,
KoningFrank33
Niet arrogant, maar gewoon de beste!
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Ajax grootste trots uit mokum!
Image

Post Reply