Classic tactiek 4-2-3-1

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
timotje99
adviseur
adviseur
OSM name: Timotje99
Favoriete club:
Status: Offline

Re: Classic tactiek 4-2-3-1

Post by timotje99 » 05 Mar 2014, 14:59

Okay, ik gebruik hem nu met Standard Luik, (hoofdaccount) en met FC Twente (sub 1)... Ik post morgen de uitslagen, want Standard begint morgen....
You'll never walk alone

Henrick
OSM goeroe
OSM goeroe
OSM name: henricktje
Favoriete club:

Post by Henrick » 05 Mar 2014, 16:23

2-0 verloren van Getafe..
NEC NIJMEGEN - AC MILAN
Image

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

Sheva7
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Sheva7
Favoriete club:

Post by Sheva7 » 05 Mar 2014, 17:25

SoccerJulian wrote:Waarom moet die aanvallende rating van de verdedigers zou hoog zijn, als je je verdedigers toch ''Blijf Achterin'' zet.
vroeg ik me ook af :)

--- nieuwe reactie, samengevoegd op: wo 05 maart 2014, 17:28 ---

Ik ga hem gebruiken met Crystal Palace ;) Seizoen start wel pas over 3 dagen..

gunnario
rookie
rookie
OSM name: gunnario
Favoriete club:

Post by gunnario » 05 Mar 2014, 17:33

ga hem eens testen ;)

timotje99
adviseur
adviseur
OSM name: Timotje99
Favoriete club:

Post by timotje99 » 05 Mar 2014, 17:43

@ gunnario zeker doen!
You'll never walk alone

Next.
rookie
rookie
OSM name: Next.
Favoriete club:

Post by Next. » 05 Mar 2014, 19:04

Ideale tactiek voor met Southampton. Zit nu in de voorbereiding, ik zal hem wel testen.

classic
rookie
rookie
OSM name: tomvandendries
Favoriete club:

Post by classic » 06 Mar 2014, 14:34

Vandaag heb ik met Sunderland met 0-5 in de beker van swansea city (Premium sk) gewonnen.
Ook heb ik met Feyenoord met 0-2 van Herenveen gewonnen (sk) gewonnen.

Daarnaast heb ik in mijn originele bericht de nieuwe resultaten neergezet + een geüpdatete afbeelding van mijn selectie van Sunderland toegevoegd.

Timmeke256652
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: Timmeke256652
Favoriete club:

Post by Timmeke256652 » 06 Mar 2014, 15:05

De aanvallende middenvelders zijn best minstens 5 punten sterker in de aanval en de verdedigende andersom.
Zijn die minstens 5 punten belangrijk of zijn 3-4 punten verschil ook goed genoeg?

Je spits zou een verdedigende kwaliteit van ongeveer 50 moeten hebben, is rond de 20-30 ook goed genoeg?
Merci alvast
You know, sometimes all you need is 20 seconds of insane courage. Just, literally, 20 seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it. Benjamin Mee, We bought a Zoo

Image

classic
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by classic » 06 Mar 2014, 16:09

Timmeke256652 wrote:De aanvallende middenvelders zijn best minstens 5 punten sterker in de aanval en de verdedigende andersom.
Zijn die minstens 5 punten belangrijk of zijn 3-4 punten verschil ook goed genoeg?

Je spits zou een verdedigende kwaliteit van ongeveer 50 moeten hebben, is rond de 20-30 ook goed genoeg?
Merci alvast
In principe is het beter als je echte verdedigende middenvelders hebt (5 punten of meer dus). Ook is het beter dat de verdedigende kwaliteit van een aanvaller hoger is omdat hij dan beter past op het middenveld. Toch heb ik nu Borini opgesteld staan met Sunderland. Hij heeft er al 6 ingeschoten en heeft maar een verdedigingswaarde van 15.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je goed moet kijken naar waarin je investeert, heb je al een goede jonge aanvaller rondlopen dan moet je geen geld gaan investeren in een aanvaller die net zo goed is, alleen net wat meer verdedigende waarde heeft. Maar moet je toch een aanvaller halen, scout er dan meteen een die ook een hoge verdedigende waarde heeft.

Conclusie: Probeer er altijd voor te gaan, maar blijf realistisch, als je een DS 7 team hebt kun je niet het beste team ooit neerzetten. In dat geval zal je genoegen moeten nemen met iets minder (en dus bijv. met een aanvaller die minder verdedigingswaarde heeft)

Is het duidelijk zo? Als ik mijn verhaal teruglees weet ik niet of ik helemaal helder ben namelijk ;). Ik hoor het wel!

Timmeke256652
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: Timmeke256652
Favoriete club:

Post by Timmeke256652 » 06 Mar 2014, 16:17

classic wrote:
Timmeke256652 wrote:De aanvallende middenvelders zijn best minstens 5 punten sterker in de aanval en de verdedigende andersom.

Merci alvast
In principe is het beter als je echte verdedigende middenvelders hebt (5 punten of meer dus). Ook is het beter dat de verdedigende kwaliteit van een aanvaller hoger is omdat hij dan beter past op het middenveld. Toch heb ik nu Borini opgesteld staan met Sunderland. Hij heeft er al 6 ingeschoten en heeft maar een verdedigingswaarde van 15.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je goed moet kijken naar waarin je investeert, heb je al een goede jonge aanvaller rondlopen dan moet je geen geld gaan investeren in een aanvaller die net zo goed is, alleen net wat meer verdedigende waarde heeft. Maar moet je toch een aanvaller halen, scout er dan meteen een die ook een hoge verdedigende waarde heeft.

Conclusie: Probeer er altijd voor te gaan, maar blijf realistisch, als je een DS 7 team hebt kun je niet het beste team ooit neerzetten. In dat geval zal je genoegen moeten nemen met iets minder (en dus bijv. met een aanvaller die minder verdedigingswaarde heeft)

Is het duidelijk zo? Als ik mijn verhaal teruglees weet ik niet of ik helemaal helder ben namelijk ;). Ik hoor het wel!
Het is zeker al duidelijker, merci :D
Wil deze tactiek graag eens proberen binnenkort, wanneer mijn huidige seizoen erop zit.
You know, sometimes all you need is 20 seconds of insane courage. Just, literally, 20 seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it. Benjamin Mee, We bought a Zoo

Image

gunnario
rookie
rookie
OSM name: gunnario
Favoriete club:

Post by gunnario » 06 Mar 2014, 16:34

gunnario wrote:ga hem eens testen ;)

Vannacht 2-0 gewonnen, ook tegen 4-5-1 ;)!

classic
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by classic » 06 Mar 2014, 17:00

Henrick wrote:Netjes hoor. Ik wacht nog even af. Vanwege nieuwe engine. Zal het ook werken met DS 15/16?
Geen idee Henrick, ik zal het bij mijn volgende competitie gaan uitproberen ;).

Henrick
OSM goeroe
OSM goeroe
OSM name: henricktje
Favoriete club:

Post by Henrick » 06 Mar 2014, 17:57

2-2 tegen Levante. gewonnen verloren en gelijk tot nu toe .. :(

--- nieuwe reactie, samengevoegd op: 06 maart 2014 18:00 ---

Ik zie net dat Malaga een TK gaat doen. Die kerel staat boven mij en ik sta 9e... lol. Hij komt uit Oostenrijk overigens. wordt weer een verlies denk ik ..
NEC NIJMEGEN - AC MILAN
Image

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

11anton11
assistent
assistent
OSM name: AntonMessi10
Favoriete club:

Post by 11anton11 » 07 Mar 2014, 15:19

Ik zit vandaag in voorbereidingsdag 1 in een redelijk zware competitie. Ik laat de uitslagen wel weten!

Sem
OSM goeroe
OSM goeroe
OSM name: zRensen
Favoriete club:

Post by Sem » 07 Mar 2014, 15:35

Hmm, op OFM getest en op een sub account van me.
Op mijn sub account joinde ik per ongeluk een competitie in de VS die al 3 dagen bezig was, waarbij ik voorlaatste stond met 1 punt en al 13 tegendoelpunten.
Ik speelde thuis tegen de nummer 4 van de competitie en ik deed TK.
Het werd 1-1 met gelijke kansen, hopen op een revanche vanavond.

Op OFM met cambuur uit gewonnen met 0-2.
Weliswaar tegen een matige tegenstander (RKC), maar ik speelde uit en ik kreeg in de 1e minuut al een rode kaart.
Toch was ik beter!
Image

Post Reply