aangepaste Terry tactiek DS 1-4 nieuwe Engine!

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
Post Reply
Markfcb
rookie
rookie
OSM name: sdgsdfgd
Favoriete club:
Status: Offline

Re: aangepaste Terry tactiek DS 1-4 nieuwe Engine!

Post by Markfcb » 11 Feb 2016, 22:04

Na mijn 1e wedstrijd helaas met 1-0 verloren te hebben tegen PSV, ga ik deze vertrouwde tactiek toepassen bij Twente (DS 5)

TimoTiggelman
rookie
rookie
OSM name: timotiggelmand
First name: Timo
Favoriete club:

Post by TimoTiggelman » 12 Feb 2016, 20:27

Is deze opstelling te gebruiken tegen een 433A ? Ik heb een iets beter team alleen weet niet of ik het tegen ze wil gaan gebruiken..

--- Nieuw bericht, samengevoegd na 1 minuut 33 secondes: ---
Ik weet niet hoe het komt maar mijn antwoord staat opeens op een ander forum. Het ging over de aangepaste terry tactiek die iemand toepaste bij Feyenoord twente en liverpool.

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:

Post by Bart » 16 Feb 2016, 14:25

Je opstelling is sterk afhankelijk van jouw eigen spelers. Er zijn vele variaties mogelijk.
Zelf werk ik bijvoorbeeld van binnen naar buiten. Zet je sterke spelers in het midden en werk vervolgens naar de flanken.
Heb je bijvoorbeeld links beduidend sterkere verdedigers staan dan kan je rechts weer compenseren door je beste verdedigende middenvelders rechts te zetten, etc.
Beetje op gevoel ;)

pmfs
rookie
rookie
OSM name: pmfs
Favoriete club:

Post by pmfs » 21 Feb 2016, 12:02

Is er iemand die deze tactiek nog gebruikt en werkt die nog goed? Ik denk er over om deze tactiek te gebruiken met Inter met een competitie vol met managers en veel SK houders.

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 23 Feb 2016, 11:14

Deze tactiek heeft heel veel goede resultaten geleverd op de nieuwe engine, dus is zeker het proberen waard. ;)
We horen graag je resultaten indien je een aantal wedstrijden hebt gespeeld. Indien het minder loopt kunnen we je evt nog helpen om een en ander bij te stellen.

TimoTiggelman
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by TimoTiggelman » 23 Feb 2016, 22:58

Bart wrote:Deze tactiek heeft heel veel goede resultaten geleverd op de nieuwe engine, dus is zeker het proberen waard. ;)
We horen graag je resultaten indien je een aantal wedstrijden hebt gespeeld. Indien het minder loopt kunnen we je evt nog helpen om een en ander bij te stellen.
Bart kan je me alsjeblieft een duidelijk antwoord geven, ik ben Stoke (je kan me competitie checken) en ik moet tegen Chelsea. Chelsea speelt 433A. Moet ik terry tactiek ?

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 24 Feb 2016, 10:45

Ook voor jou raad ik de tactiek van Timmeke aan: http://www.osmhulp.nl/viewtopic.php?f=60&t=9985
Laat daarbij je middenveld en aanvalslinie helemaal terugzakken.

Tenzij je een tactiek gebruikt waarbij je tot nu toe goede resultaten hebt behaald, dan zou ik niet opeens gaan overschakelen want dan pakt meestal negatief uit.
Indien de scheidsrechter mild is kan je speelstijl alles of niets aanhouden (vergeet niet om de speelstijl weer te verlagen bij de volgende wedstrijd).
Succes!

pmfs
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by pmfs » 27 Feb 2016, 11:59

Thanks Bart,

Competitie begint over 4 dagen, zit nu in de voorbereiding. Zodra er resultaten zijn zal ik ze hier posten, iemand nog tips voor spelers die verstandig zijn om te kopen voor Inter? Ik vind de selectie erg magertjes.

pmfs
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by pmfs » 28 Feb 2016, 11:19

Vandaag eerste oefenwedstrijd gespeeld tegen Torino.
Ik heb slecht met 1-0 gewonnen en 14 kansen gehad. Dit vind ik toch wat magertjes tegen zo'n ploeg. Kan ik iets veranderen of ligt het aan mijn middenvelders die nu nog allemaal verdedigend zijn?
Tegen betere ploegen straks gaat dit anders natuurlijk niet werken.

Ik ben benieuw naar jullie tips!!

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 29 Feb 2016, 09:21

pmfs wrote:Vandaag eerste oefenwedstrijd gespeeld tegen Torino.
Ik heb slecht met 1-0 gewonnen en 14 kansen gehad. Dit vind ik toch wat magertjes tegen zo'n ploeg. Kan ik iets veranderen of ligt het aan mijn middenvelders die nu nog allemaal verdedigend zijn?
Tegen betere ploegen straks gaat dit anders natuurlijk niet werken.

Ik ben benieuw naar jullie tips!!
Ik zou nog even een aantal wedstrijden afwachten. Het is nog te vroeg om nu al te oordelen.
Probeer ondertussen z.s.m. je team te versterken.
Als je specifiek advies wilt voor je team is het wellicht handiger om even een apart topic met screens aan te maken.

Wallemme
rookie
rookie
OSM name: Woods Tiger
Favoriete club:

Post by Wallemme » 29 Feb 2016, 09:59

Ik zou je ook aanraden deze tactiek de tijd te geven. Blijf je team versterken waar het kan en je zult zien dat de resultaten gaan verbeteren.

Succes!

TimoTiggelman
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by TimoTiggelman » 29 Feb 2016, 20:25

Je moet 1 wedstrijd wennen in deze tactiek. Werkt goed tegen 5-4-1, 4-5-1 en 4231. Daarintegen is 442 er sterk tegen en 433A ook.

pmfs
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by pmfs » 05 Mar 2016, 10:37

Hier mijn eerste uitslagen en mijn team. Ik moet nog een aanvaller er bij dat is mijn eerste prioriteit. De uitslagen vallen me wat tegen, zeker de laatste wedstrijd die ik verloren heb. We hadden een gelijk aantal kansen. Iemand een idee hoe dit kan? ik speel nu zoals de tactiek op pagina en (presse 80%). Hopelijk heeft iemand nog wat tips, met oefenwedstrijd 1x van Juventus uit verloren met 4-1 en 2x thuis gewonnen met 4-0 en 4-1.
Attachments
Schermafbeelding 2016-03-05 om 10.35.12.png
Schermafbeelding 2016-03-05 om 10.35.32.png
Schermafbeelding 2016-03-05 om 10.35.47.png

Wallemme
rookie
rookie
OSM name: Woods Tiger
Favoriete club:

Post by Wallemme » 05 Mar 2016, 11:04

Je speelt over de vleugels, daarom kies ik er altijd voor om mijn beste aanvallende middenvelders op de flank te zetten. In dit geval zou ik Arda en Rafa Silva omwisselen.
Vrije trappen laat ik altijd nemen door mijn middenvelder met hoogst aanvallende waarde en de corners door de verdedigende middenvelder. In jouw geval Arda de vrije trappen en Medel de corners.

Succes!

tobiasjr
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: tobiasjr
First name: Tobias
Favoriete club:

Post by tobiasjr » 05 Mar 2016, 11:26

Ik speel ook 3-4-3 B met een account en ik heb op de aanvallende middenvelder positie busquets staan nu al 4 wedstrijden, hij is een verdedigende middenvelder maar hij doet het super goed, alle 4 de wedstrijden heeft hij een 9 als beoordeling. in die 4 wedstrijden heb ik 2 keer van real madrid gewonnen (competitie en beker) en uit tegen at madrid.
Ik had het niet verwacht maar hij doet het super goed op die positie
Dus je kan een beetje experimenteren met je spelers.

Post Reply