OSMhulp tactieken overzicht 2016

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
tobiastv
rookie
rookie
OSM name: SkiiiY
Favoriete club:
Status: Offline

Re: OSMhulp tactieken overzicht 2016

Post by tobiastv » 23 Jan 2017, 00:38

fenerli 034 wrote:
22 Jan 2017, 13:19
Hallo allemaal. Ik moet vandaag tegen standuird luige(doelstelling 1) en ik moet natuurlijk winnen om mijn positie te behouden. Ik ben sporting lokeren (doelstelling 7). Knipsel.PNG

Hij heeft een tk gezet. Ik ben van plan om niet op tk te gaan. Hoe kan ik nog minimaal 1 punt pakken of een overwinning op hebben. Ik zet een screenshot van beide teams. Selectie met betere spelers is mijn team. Waarschijnlijk gaat hij voor de 433 tactiek opbouw van achteruit. Weten jullie een goede tactiek hoe ik mijn tegenstander kan verslaan of minimaal 1 punt te pakken.Knipsel11.PNGKnipsel1.PNG
Hij speelt 433 (als je daar zo zeker van bent) maar wat speel jij dan? meestal zou ik zeggen, laat gewoon lekker staan, niet teveel aan doen! maar over het algemeen is 451 erg goed tegen een 433 en vezekerd altijd wel een gelijkspel of overwinning. Als hij 433B speelt dan raad ik je aan om 433A te spelen, op deze manier heb je ook kans op een gelijkspel (normaal gezien is 433A beter dan 433B maar omdat hij tk heeft word het 50-50)
''Before I make a mistake, I don’t make that mistake.''

J. Cruyff

RoadToPerdition
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: ajaxlove2010
Favoriete club:

Post by RoadToPerdition » 02 Feb 2017, 20:30

Ik heb het idee dat bijna alle VIP tactieken die hier staan niet meer werken op deze engine.
Zo werkt de vroeger altijd succesvolle tactiek, van kordy1995, waarbij je 3-3-2-2 en 4-3-3(B) combineert niet meer.
Daarnaast werkt bijvoorbeeld 4-3-3 tactiek van fellarj niet meer, terwijl die het bij mij vroeger ook prima deed.
Hebben meer mensen hier last van en heeft een van u allen misschien een tactiek die nog wel werkt?
Of misschien tips wat op deze engine het beste werkt?

Disnen
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Insendive
Favoriete club:

Post by Disnen » 20 Feb 2017, 13:31

RoadToPerdition wrote:
02 Feb 2017, 20:30
Ik heb het idee dat bijna alle VIP tactieken die hier staan niet meer werken op deze engine.
Zo werkt de vroeger altijd succesvolle tactiek, van kordy1995, waarbij je 3-3-2-2 en 4-3-3(B) combineert niet meer.
Daarnaast werkt bijvoorbeeld 4-3-3 tactiek van fellarj niet meer, terwijl die het bij mij vroeger ook prima deed.
Hebben meer mensen hier last van en heeft een van u allen misschien een tactiek die nog wel werkt?
Nee klopt, dat viel mij ook al op. Ik speel momenteel met een 4-3-3(A) over de vleugels tactiek die tot nu toe wel zijn vruchten af lijkt te werpen. Het is wel nog vroeg in het seizoen, maar met een DS12 sta ik momenteel gedeeld 2e.

V03tbalPr0
rookie
rookie
OSM name: V03tbalPr0
Favoriete club:

Post by V03tbalPr0 » 09 May 2017, 14:31

Disnen wrote:
20 Feb 2017, 13:31
RoadToPerdition wrote:
02 Feb 2017, 20:30
Nee klopt, dat viel mij ook al op. Ik speel momenteel met een 4-3-3(A) over de vleugels tactiek die tot nu toe wel zijn vruchten af lijkt te werpen. Het is wel nog vroeg in het seizoen, maar met een DS12 sta ik momenteel gedeeld 2e.
Hoe is het de rest van het seizoen gegaan?
Wil je je resultaten en tactiek posten? Voor zover dit nog mogelijk is haha

ququ008
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: ququ008
Favoriete club:

Post by ququ008 » 08 Dec 2018, 12:08

Hoe komt het dat ik geen van de links naar tactieken kan openen? Krijg altijd foutmeldingen met IP? Ik zou graag goeie tactieken hebben voor teams 13+

Post Reply