~ EVERTON - KAMPIOEN & TACTIEK ~

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: FootballFreak58
Favoriete club:
Status: Offline

~ EVERTON - KAMPIOEN & TACTIEK ~

Post by FootballFreak58 » 19 Nov 2015, 21:57

Hallo iedereen,

Ik ben kampioen geworden met Everton, helaas heb ik niet de beker gehaald maar dat is niet zo erg. Mijn doelstelling was 7 en ik ben dus eerste geworden. Het was een niet al te moeilijke competitie en zoals beloofd zal ik de tactiek prijsgeven. Het is wel een 433A formatie.

Allereerst de formatie, want waar en hoe zet je de spelers neer:
Naamloos.png
(donker rood) jonge keeper, kortom je beste doelman
(Rood) minimaal 30+ aanval
(Geel) -20 aanval
(Groen) Zo aanvallend mogelijke middenvelders
(Zwart) Of een gelijke middenvelder of een centrale verdedigende middenvelder.
(Paars) 40+ aanval
(Grijs) -10 aanval

Tactiek:
Ik speelde deze tactiek: hij is me goed bevallen en ik ben er bijna ongeslagen mee geworden. Ik denk dat deze tactiek zeker een aanrader is voor clubs zoals: Liverpool,Wolfsburg,Dortmund,Southampton etc etc.
Hier komt de dan de tactiek:
Naamloos1.png
Dit ziet er misschien best verdedigend uit, maar bijmij met Everton heeft het prima uitgepakt. Ik hoop dat mensen deze tactiek zullen gaan testen want ik zeg eerlijk; ik zat best wel in een zwakke competitie.

Wedstrijdschema: Dit waren al mijn uitslagen die ik heb gespeeld met Everton!
1.png
2.png
Selectie & Transfers:
Het is altijd belangrijk dat je je mindere en slechtere spelers verkoopt, Ik heb ook Barry verkocht voor 8 miljoen terwijl hij een belangrijke schakel is bij Everton. Maar hij was al erg oud en ik ben een liefhebber van spelers scouten en als je gewoon mindere spelers verkoopt en betere voor terug haalt, dan krijg je deze selectie:
Naamloos3.png
Transfers:
Naamloos4.png
Eindstand:
Zoals je ziet heb ik Arsenal verslagen om de titel. 8 punten verschil maar liefst en ze verloren vandaag nog met 4-0 uit bij Tottenham. Ik heb ook veel goals gemaakt ookal zeg ik het zelf, 130 gemaakt en 19 tegen. Is voor een club als Everton een prima prestatie, niet waar?
stand.png
Topscores:
Lukaku is bijmij topscorer van de competitie geworden, met maar liefst 45 goals gemaakt voor Everton. Ik ben er super trots op dat hij zoveel heeft gemaakt, is echt een heerlijke spits die heel goed trainbaar is :D
topscores.png
Statistieken:
Ik heb een top seizoen beleefd! 25 duels ongeslagen en ook nog is gewonnen! Ik denk dat dit wel de beste seizoen die ik heb meegemaakt op OSM. Had niet verwacht dat ik ook zo snel de concurrentie had verslagen. Hier komen de statistieken:
statistieken.png
Dit was het dan! Ik hoop dat jullie hem gaan/kunnen gebruiken en dat jullie de uitslagen gaan posten in dit topic! Alvast heelveel suc6 en ik denk dat ik een seizoen met Ajax ga, ze hebben ook een jong team en ook daar hoop ik de titel en ook de beker te pakken!

Voor vragen stel ze gerust! :)
Forza Utreg

meneertje
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: el_cazador
Favoriete club:

Post by meneertje » 20 Nov 2015, 00:24

Super seizoen gemaakt,mooie tactiek om te proberen aangezien ik steeds maar niet de juiste kan vinden. thnx voor het delen

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 20 Nov 2015, 18:12

meneertje wrote:Super seizoen gemaakt,mooie tactiek om te proberen aangezien ik steeds maar niet de juiste kan vinden. thnx voor het delen
Ik speel vandaag met AS Roma thuis tegen Internatzionale. Vanavond post ik de uitslag wel.
Forza Utreg

Jeffaffah
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: coach kakoor de 1e
Favoriete club:

Post by Jeffaffah » 20 Nov 2015, 18:20

De competitie is misschien niet op z'n volst, maar het resultaat is wel goed te noemen. 130 doelpunten gemaakt, dat zijn gemiddeld ongeveer 3 goals per wedstrijd gedurende de competitie. Verder heb je het keurig uitgelegd.

Nog een vraagje, zou je met opkomende backs spelen tegen makkelijke/CPU teams of tegen 442 teams?

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 20 Nov 2015, 18:38

Jeffaffah wrote:De competitie is misschien niet op z'n volst, maar het resultaat is wel goed te noemen. 130 doelpunten gemaakt, dat zijn gemiddeld ongeveer 3 goals per wedstrijd gedurende de competitie. Verder heb je het keurig uitgelegd.

Nog een vraagje, zou je met opkomende backs spelen tegen makkelijke/CPU teams of tegen 442 teams?
Ja, speelde gister de laatste wedstrijd tegen Norwich met opkomende backs en dat leverde een 4-0 overwinning op; kansen waren 20-5 dik in mijn voordeel. :D
Forza Utreg

Msaaaac
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Msaaac
Favoriete club:

Post by Msaaaac » 14 Dec 2015, 19:41

Ik heb je tactiek uitgeprobeerd met mijn Liverpool, eerste wetstrijd 7-0 gewonnen met 15 kansen en oefenwetstrijd met maar liefst 9-0 (wel van Sunderland) maar zo'n monsterscore nog niet meegemaakt haha!

Hartstikke bedankt! Hoop dit vol te houden haha

ReignsEU
rookie
rookie
OSM name: ReignsEU
First name: Mike
Favoriete club:

Post by ReignsEU » 16 Dec 2015, 10:13

Ik ben nu bij mijn 5de speeldag van dit nieuwe seizoen met vrienden waar ik tot nu toe nog niet zo goed ga.
Ik ben liverpool en ga vanaf vandaag deze tactiek gebruiken.
Ik zal jullie laten weten wat voor een uitslagen er zullen komen!
OSM: ReignsEU
Altijd in voor een gezellig praatje!

nukkes69
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: nukkes69
Favoriete club:

Post by nukkes69 » 27 Dec 2015, 11:19

Nog mensen die deze tactiek uitgeprobeerd hebben?

rolfrkdvc
rookie
rookie
OSM name: rolfrkdvc
Favoriete club:

Post by rolfrkdvc » 27 Dec 2015, 20:35

nukkes69 wrote:Nog mensen die deze tactiek uitgeprobeerd hebben?
Ja ik probeer hem op dit moment ook met Everton en sta 2e (7 punten achter Liverpool)

Timmeke256652
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: Timmeke256652
Favoriete club:

Post by Timmeke256652 » 02 Jan 2016, 18:47

Vanavond begint bij ons de nieuwe crewcompetitie in Noorwegen. Ik heb met Strømsgodset een ds4 team gekozen waarmee ik deze tactiek eens ga proberen. ;)
You know, sometimes all you need is 20 seconds of insane courage. Just, literally, 20 seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it. Benjamin Mee, We bought a Zoo

Image

lenfeyenoord
adviseur
adviseur
OSM name: lenfeyenoord
Favoriete club:

Post by lenfeyenoord » 03 Jan 2016, 15:37

Ik ga hem proberen met Vitesse! :)

ReignsEU
rookie
rookie
OSM name: ReignsEU
First name: Mike
Favoriete club:

Post by ReignsEU » 09 Jan 2016, 14:41

Het seizoen van mij is afgelopen!
Ik ben eerste geworden en heb de beker weten te bemachtigen.

Team Ajax OSM.png
Zoals je ziet een aardig teampje gebouwt.
Tussenstand Ajax OSM.png
Ik ben duidelijk eerste geworden! met maar 1 gelijk spel en 0 verloren wedstrijden.
Ik had ook nog eens de 2 topscorers van de competitie.
Wedstrijdschema Ajax OSM (1).png
Wedstrijdschema Ajax OSM (2).png
Bedankt voor de tactiek!!!
Hij heeft mij zeker geholpen.

Ik gebruik hem ook nog met Liverpool in een volle competitie die nu op de negenentwintigste wedstrijd is en ik netjes tweede sta 1 punt achter de koploper!
OSM: ReignsEU
Altijd in voor een gezellig praatje!

Tester007
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Tester007
Favoriete club:

Post by Tester007 » 09 Jan 2016, 18:10

Hoi FootballFreak58,

Ik heb net Everton gekozen, nog in voorbereidingsdag 1, dus ik hoor wat extra tijd te hebben om een mooi team op te bouwen en mijn stadion te upgraden!

Ik ga zeer waarschijnlijk dit tactiek gebruiken, sterker nog, ik heb het al ingesteld.
Eerste oefenwedstrijd met 6-0 gewonnen (Naismith 4x gescoord, waarvan 3 binnen 8 minuten) !

Ik zal om de paar dagen hopelijk de tussenstand posten en misschien ook even om transfer advies vragen.

Groet,

Tester/Danny
Image

Nielsdewezeper97
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Nielsdewezeper97
Favoriete club:

Post by Nielsdewezeper97 » 12 Jan 2016, 19:31

Ik ga deze tactiek ook testen. Ik ben Southampton en heb net de eerste wedstrijddag achter de rug en won met 1-0 van Watford. Het zal wel een lastige competitie worden aangezien die helemaal vol zit en 16 vrienden van school erin zitten. Er zal dus erg met trainingskampen gesmeten worden, dus ik ben benieuwd.
Dit is de Club waar ik zo Trots op ben !

Timmeke256652
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: Timmeke256652
Favoriete club:

Post by Timmeke256652 » 12 Jan 2016, 19:48

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet wild van.
Ik weet dat ik nog niet ben verloren, zelfs niet met een tk tegen. Maar toch, mijn overwinningen zijn allesbehalve overtuigend. De gelijke spelen waren tegen duidelijk zwakkere tegenstanders.

Heb een ds4 team (sta 5e...), dat de op 1 na beste selectie heeft momenteel, maar dat komt nog niet echt naar voren.
Image
You know, sometimes all you need is 20 seconds of insane courage. Just, literally, 20 seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it. Benjamin Mee, We bought a Zoo

Image

Post Reply