Guevara's 3-3-4A (Ds 1t/m5)

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
Post Reply
Markfcb
rookie
rookie
OSM name: sdgsdfgd
Favoriete club:
Status: Offline

Re: Guevara's 3-3-4A (Ds 1t/m5)

Post by Markfcb » 28 Mar 2016, 20:52

Ik heb hem toegepast met Juve. 0-0 thuis tegen Torino... Weliswaar met een middenvelder op rechtsbuiten, maar toch..

freeway010
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: achiedenhaag
First name: marwan
Favoriete club:

Post by freeway010 » 29 Mar 2016, 16:33

ik ga het uitproberen bij doelstelling 16. frosinone in italie in een volle competitie 20 managers
in de oefenwedstrijd heb k 7-1 gwonnen vanavond mn eerste wedstrijd tegen torino die speelt 442 ova normaal
maar nu is de vraag weerkt deze tactiek goed tegen 442. want k weet dat het niet slim is om met weinig verdedigers te spelen tegen een opstelling met een groot middenveld zoals 442 en 451

freeway010
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: achiedenhaag
First name: marwan
Favoriete club:

Post by freeway010 » 30 Mar 2016, 18:48

ging niet echt goed heb 4-0 verloren

kaasbaas1908
rookie
rookie
OSM name: RoodGeelBlauw
Favoriete club:

Post by kaasbaas1908 » 30 Mar 2016, 20:13

freeway010 wrote:ging niet echt goed heb 4-0 verloren
Haha dat is vaag ik heb vandaag met 442 tegen een 334 (vermoedelijk zelfde tactiek) gespeeld en met 4-0 verloren. Ik had nog een TK ingezet ook, en hij niet! :problem:
Image

mutche
rookie
rookie
OSM name: Mutche
First name: Michiel
Favoriete club:

Post by mutche » 05 Apr 2016, 15:40

Ik manage nu jong fc twente (ds 15) en de meeste teams zijn onderussen al zwakker dan mijn team / of bijna even sterk. Mijn eigen tacktiek wil helaas niet echt heel goed lopen. Ik sta na 10 wedstrijden 4e met 5 punten verschil op de 3e en elke wedstrijd wordt tot nu toe redelijk kantje boord gewonnen.

Mijn vraag is of het het proberen waard is om deze tacktiek toe te passen, iig tegen spelers die minder of evengoed als mij zijn?
Iemand al ervaring met lage ds? ;-)
Shoot me down, but I won’t fall, I am titanium

Michiel
assistent
assistent
OSM name: evertjemertens
Favoriete club:

Post by Michiel » 05 Apr 2016, 23:06

mutche wrote:Ik manage nu jong fc twente (ds 15) en de meeste teams zijn onderussen al zwakker dan mijn team / of bijna even sterk. Mijn eigen tacktiek wil helaas niet echt heel goed lopen. Ik sta na 10 wedstrijden 4e met 5 punten verschil op de 3e en elke wedstrijd wordt tot nu toe redelijk kantje boord gewonnen.

Mijn vraag is of het het proberen waard is om deze tacktiek toe te passen, iig tegen spelers die minder of evengoed als mij zijn?
Ik heb hem in een volle competitie met Leicester City deze tactiek gebruikt, uiteindelijk had ik het beste team (700 mil) vd competitie en werd k 2e. Als je snel aan je team bouwt moet het kunnen, als zul je in de beginfase niet alles dik winnen!
<3 SCH Come On You Boys, Come On You Boys.

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:

Post by Bart » 06 Apr 2016, 08:51

mutche wrote:Ik manage nu jong fc twente (ds 15) en de meeste teams zijn onderussen al zwakker dan mijn team / of bijna even sterk. Mijn eigen tacktiek wil helaas niet echt heel goed lopen. Ik sta na 10 wedstrijden 4e met 5 punten verschil op de 3e en elke wedstrijd wordt tot nu toe redelijk kantje boord gewonnen.

Ik zou deze tactiek inderdaad pas toe passen zodra je team voldoende verstrekt is (totdat je een van de hoogste teamwaardes hebt).
Voor een doelstelling 15 lijkt deze tactiek te aanvallend, vooral in de beginfase.
Welke tactiek gebruik je nu? Ik zou beginnen met een 4-4-2 of 4-5-1.

Kevinjanssenz
rookie
rookie
OSM name: swingman
Favoriete club:

Post by Kevinjanssenz » 11 Apr 2016, 20:57

Dus, ik ging erg lekker met Celta de Vigo met deze tactiek. Totdat het tij omsloeg.

Dit is mijn huidig team:
► Show Spoiler
En dit zijn de resultaten, de laatste resultaten zijn niet bepaald goed.
► Show Spoiler
Iemand enig idee hoe ik de prestatie van mijn team kan verbeteren, heb een 1e plaats ingeruild voor een 6e plaats..

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:

Post by Bart » 15 Apr 2016, 11:46

Kevinjanssenz wrote:Dus, ik ging erg lekker met Celta de Vigo met deze tactiek. Totdat het tij omsloeg.

Dit is mijn huidig team:
► Show Spoiler
En dit zijn de resultaten, de laatste resultaten zijn niet bepaald goed.
► Show Spoiler
Iemand enig idee hoe ik de prestatie van mijn team kan verbeteren, heb een 1e plaats ingeruild voor een 6e plaats..
Hmm je team is ook niet in optimale conditie. Ik denk dat dat nu ten koste gaat van je resultaten. Als andere teams wel een goede conditie hebben en beter versterkt hebben dan jou, dan ga je vanaf een bepaald moment verliezen.
Zorg voor meer wissels (min. 2) in je verdediging en middenveld. Die heb je echt nodig om je spelers te rouleren en te zorgen dat je fitheid hoog blijft. Wissel spelers die tussen de 70% en 85% hebben (bij voorkeur maximaal 1 van je basisspelers per wedstrijd).
Daarnaast kan je nog 2 aanvallers verkopen waardoor je weer geld krijgt voor nieuwe versterkingen.
Neem verder altijd een fysio, conditietrainer en psycholoog in dienst om je team in optimale conditie te houden.

Surod
rookie
rookie
OSM name: Dorus ..
Favoriete club:

Post by Surod » 18 Apr 2016, 19:59

Hoofdaccount met Lazio:

Stand
Stand Lazio.png
Team
Team Lazio.png
Wedstrijdschema
Prog Lazio.png
S1 account met Feyenoord:

Stand
Stand Feye.png
Team
Team Feye.png
__

Ik speel met Feyenoord vanavond alleen nog tegen Ajax uit en Heracles thuis. Ajax moet de laatste dag nog tegen ADO, dus heeft het wellicht nog lastig. Wel jammer dat veel managers ontslag hebben genomen in de Eredivisie.. In Italië ook al een aantal.

jensaandestegge
rookie
rookie
OSM name: vlagschip
Favoriete club:

Post by jensaandestegge » 21 May 2016, 16:15

Ik hanteer deze tactiek met PSV. Gaat tot nu toe zeer goed.
4 wedstrijden, 12 punten, doelsaldo : 16 - 0.
Nog geen lastige tegenstanders gehad.
Zodra ik die achter de rug heb zal ik hier meer van me laten horen.

jensaandestegge
rookie
rookie
OSM name: vlagschip
Favoriete club:

Post by jensaandestegge » 26 May 2016, 21:36

10 wedstrijden gespeeld.
9 gewonnen en 1 gelijk. 1-1 uit bij Feyenoord (nr. 2) ik was een stuk beter.
En 5-1 gewonnen van Ajax, zelf trainingskamp gebruikt en hij volgens mij ook.
Dit is naar mijn mening een goede tactiek, maar alléén als je daadwerkelijk het allerbeste team van de competitie hebt.

Guevara
rookie
rookie
OSM name: r3n0911
Favoriete club:

Post by Guevara » 27 May 2016, 13:38

Goed om te lezen dat men mijn tactiek nog gebruikt en test. Bedankt voor de feedback

Kordy1995
assistent
assistent
OSM name: jvh1995
Favoriete club:

Post by Kordy1995 » 15 Jun 2016, 12:46

Ziet er geweldig uit. Zijn er toevallig nog aanpassingen gedaan vanwege de nieuwe engine? Zo is pressie veranderd (geen percentages meer). Is het pressie: tegenstander vastzetten, stijl: aanvallend en tempo: hoog baltempo? En maakt het uit tot waar je de balk sleept? Moet zeggen dat ik niet heel tevreden ben met het 'vernieuwde' OSM.

tobiastv
rookie
rookie
OSM name: SkiiiY
Favoriete club:

Post by tobiastv » 22 Jun 2016, 14:22

Kordy1995 wrote:Ziet er geweldig uit. Zijn er toevallig nog aanpassingen gedaan vanwege de nieuwe engine? Zo is pressie veranderd (geen percentages meer). Is het pressie: tegenstander vastzetten, stijl: aanvallend en tempo: hoog baltempo? En maakt het uit tot waar je de balk sleept? Moet zeggen dat ik niet heel tevreden ben met het 'vernieuwde' OSM.
zou graag hetzelfde willen weten, hoe ziet de tactiek er nu uit?
''Before I make a mistake, I don’t make that mistake.''

J. Cruyff

Post Reply