aangepaste Terry tactiek DS 1-4 nieuwe Engine!

Deel hier je goed werkende tactiek met andere managers.
Post Reply
Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: OSMDonald
Favoriete club:
STATUS: Offline

Post by Bart » 09 Mar 2017, 09:25

Dat denk ik wel hoor, aan de werking van de engine (en dus tactieken) is recent niets gewijzigd, dus deze zou nog moeten werken.
We horen graag je resultaten ;)

cetiel
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: cetiel
First name: Cedric
Favoriete club:

Post by cetiel » 04 May 2018, 12:27

Hey iedereen,

Ik heb het voorbije seizoen een waar topseizoen gehad: met Vitesse (DS 7) in een competitie met mijn vrienden zowel de titel als de beker gepakt. Alle topploegen (buiten Feyenoord) werden gemanaged. We zijn met deze groep van 9 actieve spelers al aan het 8ste seizoen, het niveau ligt best hoog.

Mijn tactiek die ik toepaste was (volgens mij) Terry's tactiek. Ik ben het hier op het forum gaan opzoeken, maar de "aangepaste Terry tactiek" is met een 3-4-3, terwijl ik zeker was dat mijn tactiek met een 4-3-3A was. Was de originele Terry tactiek met een 4-3-3A? Lastig dat ik de tactiek van mijn afgerond seizoen niet meer kan zien. Ik begin bijna met Schalke 04 en wil heel graag exact dezelfde tactiek gebruiken.

Alvast bedankt!

Terry
professional
professional
OSM name: Geheim
Favoriete club:

Post by Terry » 04 Jun 2018, 20:16

cetiel wrote:
04 May 2018, 12:27
Hey iedereen,

Ik heb het voorbije seizoen een waar topseizoen gehad: met Vitesse (DS 7) in een competitie met mijn vrienden zowel de titel als de beker gepakt. Alle topploegen (buiten Feyenoord) werden gemanaged. We zijn met deze groep van 9 actieve spelers al aan het 8ste seizoen, het niveau ligt best hoog.

Mijn tactiek die ik toepaste was (volgens mij) Terry's tactiek. Ik ben het hier op het forum gaan opzoeken, maar de "aangepaste Terry tactiek" is met een 3-4-3, terwijl ik zeker was dat mijn tactiek met een 4-3-3A was. Was de originele Terry tactiek met een 4-3-3A? Lastig dat ik de tactiek van mijn afgerond seizoen niet meer kan zien. Ik begin bijna met Schalke 04 en wil heel graag exact dezelfde tactiek gebruiken.

Alvast bedankt!
Hoi, ik kwam toevallig eens kijken hoe het met de site ging en zag dit bericht. Welliswaar erg laat, naar toch. De tactiek die ik een paar jaar verleden verzonnen heb was van origine een 343b. Niet een 433a :)
Image

dikketuur
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: dikketuur
First name: Artuur
Favoriete club: Liverpool FC

Post by dikketuur » 11 Nov 2020, 22:08

sepdietz wrote:
31 Oct 2013, 15:03
Hallo allemaal,

Veel mensen hanteren de Terry tactiek maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat de tactiek op de nieuwe engine niet meer zo goed werkt dus daarom heb ik een paar kleine aanpassingen toegevoegd en bij mij werkt die nu heel goed.
Ik sta dik 1e met Feyenoord met 23 punten voor de 2e plaats en nog 4 wedstrijden te gaan+bekerfinale.
Ik hanteer de tactiek nu ook met Twente, alle teams zijn bezet en sta 2e met 1 punt onder de 1e plaats.
Ik heb zelf ook een eigen tactiek DS 1-4 gemaakt en ben er erg tevreden over hoe het nu gaat, ik ben Arsenal en sta 1e met 6 punten voor de 2e plaats dus daar gaan jullie nog meer van horen!!
Voordat ik de tactiek ga vertellen wil ik wel even zeggen dat de Terry tactiek de Terry tactiek blijft en dat ik de tactiek niet probeer te stelen maar te verbeteren. Ik heb toestemming dus vandaar dat ik deze Topic open.

De tactiek

Image
Op deze foto staat er bij pressie 80% maar dat is alleen omdat ik Feyenoord ben maar meestal zet ik de pressie op 90% zoals bij Arsenal, Liverpool en noem zo maar op.

Mijn team

Image

De opstelling

Image

Spits:-20 verdedigende waarde.
Vleugelspelers:+30 verdedigende waarde.
De 3 voorste middenvelders:Allemaal aanvallend.
Achterste middenvelder:Verdedigende middenvelder.
Centrale verdediger:-20 aanvallers waarde.
De backs:Zo hoog mogelijk aanvalswaarde.

Stand

Image

Veel managers hebben ontslag genomen, aan et begin waren we met 15 managers maar het was niet zo,n moeilijke competitie.

Wedstrijdschema

Image

Image

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben maar ik moet er nog wel even bij melden dat je ook wel is een steal tegen krijgt, ik had het niet bij dit seizoen maar ik test deze tactiek bij veel clubs zoals Liverpool, ik sta wel eerste maar na 16 speeldagen al 2 keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren.

Groet Sepdietz
Al die foto's zijn niet zichtbaar sinds tinypic verdwenen is... Iemand de tactiek? Alvast bedankt

Post Reply