Nieuwe OSM UNITED beheerder

Hier vind je de regels, tutorials en mededelingen van het OSMhulp team.
Post Reply
Roy
Admin
Admin
OSM name: soccer roynaldinho
Favoriete club:
Status: Offline

Nieuwe OSM UNITED beheerder

Post by Roy » 15 May 2018, 20:31

Beste leden,

Zoals jullie al een klein beetje weten heb ik het stokje overgenomen van Bart. Het is wel zo netjes om mezelf even voor de stellen; mijn naam is Roy & ben een gepassioneerde OSM-speler met een account uit 2006.

Ik ga er alles aan doen om de website een grote boost te kunnen geven waar denk ik veel gebruikers stiekem naar verlangt, zoals hoe actief het forum vroeger was. Mijn vraag naar jullie toe is dan ook direct wat zouden jullie veranderd willen hebben op de website? Tips en ideeën zijn meer dan welkom!

Om direct met de deur in huis te vallen gaan we een OSM UNITED ranglijst + competities opzetten. Interesse?
viewtopic.php?f=34&t=12499

De ideeën en tips kun je via een PM naar mij verzenden of via een reactie op deze post.

Veel osm plezier!

Management
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Jaja
First name: Arjan
Favoriete club:

Post by Management » 21 May 2018, 18:02

Mag ik je even iets vragen? Ik heb zojuist om meer bosscoins te krijgen een ander spel tot een bepaald level gespeeld. Ik dacht das handig, uurtje spelen en 600 coins erbij. Weet jij waarom deze niet worden bijgeschreven? Ik vraag het ff zo want weet niet hoe ik een nieuw topic moet openen.

Mehmet
Admin
Admin
OSM name: Aminho1
Favoriete club:

Post by Mehmet » 22 May 2018, 13:13

Management wrote:
21 May 2018, 18:02
Mag ik je even iets vragen? Ik heb zojuist om meer bosscoins te krijgen een ander spel tot een bepaald level gespeeld. Ik dacht das handig, uurtje spelen en 600 coins erbij. Weet jij waarom deze niet worden bijgeschreven? Ik vraag het ff zo want weet niet hoe ik een nieuw topic moet openen.
Je zou even bij "Business club" op OSM moeten klikken op "Support". Daar kun je namelijk zien welke aanbiedingen je hebt gebruikt en welke nog bevestigd moeten worden.

Management
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: Jaja
First name: Arjan
Favoriete club:

Post by Management » 23 May 2018, 06:31

Ok dank je. Belachelijk dat ze niet meteen worden bijgeschreven.

Post Reply