Bedankt! + vernieuwde website

Hier vind je de regels, tutorials en mededelingen van het OSMhulp team.
Post Reply
Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:
Status: Offline

Bedankt! + vernieuwde website

Post by Bart » 01 May 2018, 22:00

Beste leden,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Tien jaar geleden heb ik OSMhulp opgericht en nu is het voor mij tijd om afscheid te nemen van de website.
De leden die al wat langer actief zijn weten dat de website de laatste jaren veel rustiger is dan voorheen. De voornaamste oorzaak is dat ikzelf ook lange tijd inactief ben geweest. Inmiddels ben ik natuurlijk wat ouder en heb ik een drukke baan waardoor ik onvoldoende vrije tijd heb om nog voldoende aandacht aan de website te besteden. Gedurende deze laatste jaren heb ik de website wel altijd online gehouden. Het zou zonde zijn als de naam van de site en alle informatie die op dit forum is verzameld verloren zouden gaan!

Daarom ben ik de afgelopen tijd op zoek gegaan naar iemand die de website een nieuwe boost zou kunnen geven. Ik ben dan ook zeer verheugd om jullie mede te delen dat ik een enthousiaste persoon heb gevonden die veel kennis van websites heeft en daarnaast ook ervaring heeft met OSM! Hij heeft naar mijn idee voldoende capaciteit en motivatie om van OSMUnited / OSMhulp een nieuw succes te maken! De website zal op zeer korte termijn overgedragen worden naar de nieuwe eigenaar en hij zal de site een nieuw make-over geven en zorgen voor een boost in de activiteit op het forum!

Ik ben iedereen die deze website heeft gebruikt zeer dankbaar en ik hoop dat jullie weer deel gaan uitmaken van de vernieuwde website!

Succes met jullie OSM carrières en wellicht tot ziens op het forum!

Groet,
Bart

:bier:

theeye
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: ...
Favoriete club:

Post by theeye » 02 May 2018, 15:29

Bart, bedankt voor de mooie jaren en succes met je carriere! Ik hoop dat de nieuwe beheerder de tijd van weleer de boost kan geven om de oude tijd te doen herleven. De site verdient dit! Succes en veel spelplezier!

ricootjuuh
assistent
assistent
OSM name: RicooAFCA
Favoriete club:

Post by ricootjuuh » 02 May 2018, 20:42

Bedankt voor alles, ik hoop dat de nieuwe eigenaar net zo lang en enthousiast aan alles gaat werken als dat jij hebt gedaan al die jaren! Ik kondig mijn return aan en jij gaat, doodzonde.
Éen Club. Éen Stad. Ajax Amsterdam!

Image

theeye
nieuwkomer
nieuwkomer
OSM name: ...
Favoriete club:

Post by theeye » 25 May 2018, 20:13

Was wel netjes van de nieuwe beheerder geweest als hij Bart VIP had gemaakt!?

Post Reply