KNVB Finale

Praat mee over voetbal uitslagen, tussenstanden en nieuws.
Post Reply
FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: FootballFreak58
Favoriete club:
Status: Offline

KNVB Finale

Post by FootballFreak58 » 05 Feb 2016, 20:16

Wie denken jullie die in april tegen over elkaar staan in de bekerfinale? Ik denk zelf mijn cluppie Utrecht sowieso wel met alle respect voor VVSB maar die gaan niet winnen in De Galgenwaard verwacht ik, maarja iedereen dacht ook ff dat PSV thuis zou gaan winnen van Utrecht. Want dus andersom is gegaan.

Feyenoord - AZ is voor mij zo onvoorspelbaar maar het zou leuk zijn als de bekerfinale Feyenoord - Utrecht wordt. Ik ga denk ik dan naar de bekerfinale mocht Utrecht door gaan. :D
Forza Utreg

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:

Post by Bart » 05 Feb 2016, 20:39

Feyenoord - Utrecht zou op zich een leuke finale zijn, vooral voor de supporters inderdaad! Toch enigszins rivalen :P

Jammer dat Roda JC eruit ligt, anders was ik waarschijnlijk ook gaan kijken! Op zich hebben ze kansen genoeg gehad tegen Feyenoord maar mocht helaas niet baten in de verlenging :(
Desondanks is het ook belangrijk dat Roda zich nu op de competitie gaat focussen, nog 2 of 3 wedstrijden winnen en dat moet genoeg zijn voor handhaving.

Aadonis81
rookie
rookie
OSM name: Aadonis81
Favoriete club:

Post by Aadonis81 » 05 Feb 2016, 20:48

Ik hoop dat mijn cluppie Feyenoord het red tegen AZ! En dan finale Feyenoord-Utrecht leuk voor Kuyt :D
Image

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: FootballFreak58
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 06 Feb 2016, 01:01

Idd leuk voor Kuyt, vind het trouwens wel van ren verdroevend niveau als je ziet dat VVSB in de halve finales staat, kan natuurlijk puur geluk zijn dat zij makkelijke tegenstanders hebben gehad, maar toch.. Hun droom waw geloof ik Feyenoord - VVSB, haha :)
Forza Utreg

Post Reply