28 maart 2015 Amsterdam ArenA 20:45 Nederland - Turkije

Praat mee over voetbal uitslagen, tussenstanden en nieuws.
Post Reply
FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: FootballFreak58
Favoriete club:
Status: Offline

28 maart 2015 Amsterdam ArenA 20:45 Nederland - Turkije

Post by FootballFreak58 » 28 Mar 2015, 14:40

Goedenmiddag iedereen! In dit topic praten we elkaar helemaal bij over de EK-kwalificatiewedstrijd Oranje tegen Turkije!

Vanavond staan Nederland en Turkije(20:45 uur) tegenover elkaar, vorig jaar won Oranje met 2-0 door goals van Van Persie en Luciano Narsingh. Helaas zijn Arjen Robben en Robin van Persie geblesseerd en zij doen ook volgende week niet mee in de wedstrijd tegen Spanje(dinsdag).
Wat voor wedstrijd verwachten jullie en hoeveel gaat het worden?
Forza Utreg

Jeffaffah
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: coach kakoor de 1e
Favoriete club:

Post by Jeffaffah » 28 Mar 2015, 14:45

Volgens een klasgenoot van mij (Hij is van Turkse afkomst en volgt het Turkse voetbal) is het intern bij Turkije een bende. Spelers die elkaar niet mogen door clubverband, keepers die kennelijk uit de tweede Turkse divisie gehaald moeten worden... Hij denkt zelf dat Turkije geen kans maakt. Ik zou dat zelf niet echt weten, omdat ik zelf geen fan ben van het Nederlands elftal op dit moment. Onze enige echte ster speler, Robben, is geblesseerd, maar voor van Persie maakt dat niet uit. Hij kan belangrijk zijn met zijn meevoetballende spel, maar hij staat veels te vaak buitenspel, en ik heb het gevoel dat zijn neusje voor goals zo langzaam aan het verdwijnen is. Klaas-Jan mag het proberen, maar ik zie liever Dost of De Jong in de spits spelen, om dan maar voor de toekomst voor te bereiden.

Al in al, ik denk dat NL dit nipt kan winnen.

KoningFrank33
rookie
rookie
OSM name: K.Vermeer12345
Favoriete club:

Post by KoningFrank33 » 28 Mar 2015, 18:37

Nou Turkije gaat niet scoren tegen Nederland want Kazim van Feyenoord staat in de spits. Daar hoeven wij ons dan geen druk over te maken!
Niet arrogant, maar gewoon de beste!
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Ajax grootste trots uit mokum!
Image

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 28 Mar 2015, 19:03

KoningFrank33 wrote:Nou Turkije gaat niet scoren tegen Nederland want Kazim van Feyenoord staat in de spits. Daar hoeven wij ons dan geen druk over te maken!
Volgens mij staat vanavond Yilmaz in de spits + basis. Maarja ik hoop dat Indi en De Vrij goed hebben geleerd bij Lazio en FC Porto.
Forza Utreg

Mr Suarez
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: Mr Suarez.
Favoriete club:

Post by Mr Suarez » 28 Mar 2015, 19:23

KoningFrank33 wrote:Nou Turkije gaat niet scoren tegen Nederland want Kazim van Feyenoord staat in de spits. Daar hoeven wij ons dan geen druk over te maken!
Legend :lol:
Image

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 28 Mar 2015, 19:56

Opstelling ORANJE: Cillessen,Van der Wiel,De Vrij,Martins Indi,Blind,Sneijder,De Jong,Wijnaldum,Affelay,Huntelaar en Memphis Depay.

3-0
Forza Utreg

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: Bart
Favoriete club:

Post by Bart » 29 Mar 2015, 13:50

Nou dat viel dus mooi even tegen...
Denk niet dat het wat gaat worden met deze selectie :roll:

Jeffaffah
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: coach kakoor de 1e
Favoriete club:

Post by Jeffaffah » 29 Mar 2015, 14:22

Gister heeft bewezen dat we echte killers missen. Dan niet in de spitsen positie, maar op de flanken. Het type "Individuele actie, technisch vaardig"... tja, belangrijk, maar geen van onze flank spelers kan dat combineren met doelpunten, afgezien van Robben. Daarbij is de aanvoer naar de spitsen ook matig, waardoor hun weinig te doen krijgen en zo dus ook slecht lijken te spelen.

Ik zie eigenlijk graag dat de flanken de 16 meter in lopen, en dat de middenvelders juist met aanvoer komen voor de drie die voorin staan. Daarvoor heb je wel een beest van een controleur nodig mocht je balverlies lijden, heel veel vies werk opknappen. Laat ze maar werken om echt effectief te zijn met goals maken.

KoningFrank33
rookie
rookie
OSM name: K.Vermeer12345
Favoriete club:

Post by KoningFrank33 » 29 Mar 2015, 15:50

Mr Suarez wrote:
Legend :lol:
Dankjewel voor je compliment!
Suárez is ook trouwens een legend!
En ook Frank de Boer!
Alle twee mensen die bij Ajax hebben gespeeld!

Eigenlijk had ik deze citaat over kazim en turkije tegen Nederland gepikt van een gozer uit Vi.
Waarschijnlijk was dit dus René van der Gijp
Niet arrogant, maar gewoon de beste!
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Ajax grootste trots uit mokum!
Image

Post Reply