Jupiler League 2014/2015

Praat mee over voetbal uitslagen, tussenstanden en nieuws.
Post Reply
GewoonRickert
assistent
assistent
OSM name: GewoonRickert
First name: Rick
Favoriete club:
Status: Offline

Jupiler League 2014/2015

Post by GewoonRickert » 06 Mar 2015, 16:18

Image Dat NEC kampioen wordt is inmiddels al wel zeker, maar met hoeveel punten het zal stranden is nog niet bekend, NEC gaat namelijk als een speer in de Jupiler League!
Met nog 11 speelrondes te gaan is de nummer 2 & 3 positie nog altijd niet beslist.
In mijn ogen hebben Roda JC, FC Eindhoven en Volendam nog de kans om in de top 3 te eindigen.
Ook onderin de Jupiler League is het nog spannend.
RKC heeft nog 9 punten goed te maken om naast Helmond Sport te kunnen staan (dan moet Helmond Sport uiteraard 0 punten halen).

Wat vinden jullie van dit Jupiler League seizoen? Wie pakken de nummer 2 & 3 positie? Wie gaan er uit de Jupiler League? Wij zijn benieuwd!

matjuh
assistent
assistent
OSM name: mattiscool
Favoriete club:

Post by matjuh » 06 Mar 2015, 16:36

Ik vind het toch altijd weer bijzonder hoe een team als RKC zo ten onder kan gaan..

GewoonRickert
assistent
assistent
OSM name: GewoonRickert
First name: Rick
Favoriete club:

Post by GewoonRickert » 06 Mar 2015, 16:57

matjuh wrote:Ik vind het toch altijd weer bijzonder hoe een team als RKC zo ten onder kan gaan..
Klopt, eerst in de Eredivisie spelen en dan zo laag staan, ik vind het ook zeer knap.

matjuh
assistent
assistent
OSM name: mattiscool
Favoriete club:

Post by matjuh » 06 Mar 2015, 17:45

GewoonRickert wrote:
matjuh wrote:Ik vind het toch altijd weer bijzonder hoe een team als RKC zo ten onder kan gaan..
Klopt, eerst in de Eredivisie spelen en dan zo laag staan, ik vind het ook zeer knap.
Blijkt maar weer eens hoe belangrijk de financiën zijn, haha.

FootballFreak58
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: FootballFreak58
Favoriete club:

Post by FootballFreak58 » 06 Mar 2015, 18:33

De helft van de selectie van RKC is waarschijnlijk vertrokken. Maar dan nog is het inderdaad erg zwak hoe het mogelijk is dat je laatste kan staan.
Forza Utreg

Post Reply