Manchester City - FC Barcelona.

Praat mee over voetbal uitslagen, tussenstanden en nieuws.
Post Reply
AhBulls
adviseur
adviseur
OSM name: AngelMadridista
Favoriete club:
Status: Offline

Manchester City - FC Barcelona.

Post by AhBulls » 24 Feb 2015, 19:21

Ach ach ach, wat hoop ik toch dat dit een toffe wedstrijd gaat worden.
Ik ben dan wel een Madridista till I die, maar dat neemt niet weg dat ik het VOETBAL (dus niet de schwalbes, tackles etc) van Barcelona wel echt schitterend vind.

Maar soms, heb je wedstrijden, waar je je zo op kan verheugen, en dan uiteindelijk is het van beide kanten gewoon niet om aan te zien, ik hoop zo dat dit niet gebeurd vanavond.

I can't wait! :)

mine predicition.

Ik denk dat City wel degelijk een kans maakt, vind Barcelona laatste tijd tegen vallen en ik volg de Liga tot op de bodem.
City speelt laatste tijd wel redelijk, grote uitslagen tegen Newcastle, Stoke, alleen dan weer een tegenvaller tegen Hull.

Ik hoop zo zo zo erg dat dit een leuke wedstrijd word.

Ik denk dat het 2-1 word. Waarvan FC Barcelona de eerste 50 minuten domineert, maar City het toch gaat winnen door de kwaliteiten en vertrouwen op dit moment.
Real Madrid, de beste voetbalclub van de wereld! Voor vragen, informatie en hulp kan je altijd een PB sturen! Image

Jeffaffah
aanvoerder
aanvoerder
OSM name: coach kakoor de 1e
Favoriete club:

Post by Jeffaffah » 24 Feb 2015, 22:23

Ik ben altijd meer gecharmeerd geweest van hard Brits voetbal, maar helaas is dit ook al ondergespoten met geld en nare trekjes als schwalbes en klaagzang. Tja... wat moet ik nu nog kijken naast Feyenoord?

Op het moment staat het 2-1 door een goede start van Barca. Dit gaan ze thuis waarschijnlijk wel afmaken.

AhBulls
adviseur
adviseur
OSM name: AngelMadridista
Favoriete club:

Post by AhBulls » 24 Feb 2015, 23:04

Jammer dit, had City graag verder gezien, ze zijn nu praktisch kansloos.
Real Madrid, de beste voetbalclub van de wereld! Voor vragen, informatie en hulp kan je altijd een PB sturen! Image

Post Reply