Praat mee over voetbal uitslagen, tussenstanden en nieuws.
-
jaronsoccer
- assistent

- OSM name: jaronsoccer
- Favoriete club:
-
STATUS:
Simpele vraag, maar als je deze goed beantwoord zou je best wat geld kunnen winnen bij de bookies.
Dus ook hier de vraag: Wie gaat er winnen?
--- Nieuw bericht, samengevoegd na 4 minuten 58 secondes: ---
Euhm ik zie dat ik Real Madrid en Benfica helemaal vergeten ben. Vooral die eerste is een belangrijke kanshebber. Ik zie even geen optie dat ik deze poll ergens kan aanpassen, dus voor deze clubs: Laat je horen in de reacties

Last edited by
jaronsoccer on 10 Mar 2016, 18:47, edited 1 time in total.
-
Bart
- professional

- OSM name: OSMDonald
- First name: OSMDonald
- Favoriete club:
-
STATUS:
jaronsoccer wrote:Euhm ik zie dat ik Real Madrid en Benfica helemaal vergeten ben. Vooral die eerste is een belangrijke kanshebber. Ik zie even geen optie dat ik deze poll ergens kan aanpassen, dus voor deze clubs: Laat je horen in de reacties

Je kan ze toevoegen door je eerste bericht te wijzigen en dan onderaan via de tab 'peiling aanmaken'. Daar kan je de opties alsnog toevoegen.
Ik ga voor Barca btw

Blijft toch een van de stabielste teams vind ik.
-
jaronsoccer
- assistent

- OSM name: jaronsoccer
- Favoriete club:
-
STATUS:
Bart wrote:jaronsoccer wrote:Euhm ik zie dat ik Real Madrid en Benfica helemaal vergeten ben. Vooral die eerste is een belangrijke kanshebber. Ik zie even geen optie dat ik deze poll ergens kan aanpassen, dus voor deze clubs: Laat je horen in de reacties

Je kan ze toevoegen door je eerste bericht te wijzigen en dan onderaan via de tab 'peiling aanmaken'. Daar kan je de opties alsnog toevoegen.
Ik ga voor Barca btw

Blijft toch een van de stabielste teams vind ik.
Super het is aangepast, helaas wel alle resultaten weg, maar er waren nog maar 3 stemmen. Schade blijft dus beperkt

. Leermomentje voor mij
-
DaanOudhof
- assistent

- OSM name: 74108520
- Favoriete club:
-
STATUS:
Ik ga voor een verassing, PSG wat mij betreft! Moeten wat geluk hebben dat Bayern en Barca elkaar loten en dan tegen 1 van deze teams hopen dat hun hun dag niet hebben en PSG zelf wel!
-
Marouanemarou
- nieuwkomer

- OSM name: Dropkrijtje
- Favoriete club:
-
STATUS:
Atletico Madrid! Ik gun het Simeone zo. Prachtig team.
-
Bart
- professional

- OSM name: OSMDonald
- First name: OSMDonald
- Favoriete club:
-
STATUS:
In dit stadium denk ik toch dat Real Madrid hem gaat pakken. Al moeten ze wel nog oppassen thuis tegen Man. City, een tegendoelpunt kan vervelend uitpakken aangezien ze uit 0-0 hebben gespeeld.
Twee clubs uit 1 stad die mogelijk de finale van de Champions League spelen, ongelofelijk eigenlijk