NIEUW: OSM UNITED RANGLIJST + COMPETITIES!

Bekijk of plaats hier vacatures voor crews en competities.
Post Reply
Roy
Admin
Admin
OSM name: soccer roynaldinho
Favoriete club:
Status: Offline

NIEUW: OSM UNITED RANGLIJST + COMPETITIES!

Post by Roy » 15 May 2018, 20:27

Er komt een OSM UNITED CREW ranglijst waar iedereen die deelneemt in onze competitie in komt te staan!

Welk zijn de veranderingen?

De OSM UNITED ranglijst gaat in per 1 Juni 2018, waarna de eerste competities van start gaan. Iedereen begint met 0 punten op de ranglijst. Je kunt er als eerste bij zijn om direct vanaf het begin deel te nemen. De ranglijst updaten wij 1x in de week.

Aan het einde van de competitie worden de manager punten opgeteld die zijn behaald binnen onze crew competities. Deze worden opgeteld waarna er een ranglijst van de beste OSM managers tevoorschijn komt.

Hoe neem ik deel aan deze competitie?

Om deel uit te maken van de Crew kun je per competitie deelnemen. De kosten hiervan bedragen €2,50 per competitie. Er kan met maximaal vier accounts tegelijk worden gespeeld. Deze kosten worden betaald om kosten te dekken zoals het aanmaken van nieuwe crew’s, het aanmaken van nieuwe competities en onderhoudskosten van de osm United website.

Kostenoverzicht duidelijk op een rij:

Deelname competitie €2,50
Team naar keuze (behalve doelstelling 1) €3,50
Team met doelstelling 1 €4,50

Wat zijn de prijzen?

Ik wil dat het uitgegeven geld in de community blijft en heb gekozen om maandelijks prijzen uit te delen als dank voor de steun en het spelen met ons, Osm United.

De volgende prijzen worden maandelijks uitgekeerd:

De manager die op nummer 1 staat aan het einde van de maand krijgt €25,- uitgekeerd
De manager met de meest behaalde punten binnen een maand krijgt €15,- uitgekeerd.
De manager met de meest behaalde kampioenschappen & bekers binnen een maand krijgt €10,- uitgekeerd.

* Hoe groter de groei van het aantal spelende Crew leden hoe hoger het prijzengeld wordt.

Hoe kan ik deelnemen?

Om deel te nemen kun je een mail sturen naar: [email protected]. Het inschrijfgeld van deelname bedraag €5,-. Dit bedrag betaal je eenmalig.

Schrijf je in voor 1 Juni 2018 en betaal geen inschrijfkosten!

Post Reply