Het 4 woorden verhaal

Praat hier over koetjes en kalfjes.
Post Reply
Jeremy7040
rookie
rookie
OSM name: Jeremy7040
Favoriete club:
Status: Offline

Re: Het 4 woorden verhaal

Post by Jeremy7040 » 26 Jan 2016, 16:15

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat
Image

lenfeyenoord
adviseur
adviseur
OSM name: lenfeyenoord
Favoriete club:

Post by lenfeyenoord » 26 Jan 2016, 17:41

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt

Bart
professional
professional
OSM name: OSMDonald
First name: OSMDonald
Favoriete club:

Post by Bart » 26 Jan 2016, 18:21

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje

JoerieLAD
assistent
assistent
OSM name: JoerieNUL10
Favoriete club:

Post by JoerieLAD » 26 Jan 2016, 18:36

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken

Jeremy7040
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by Jeremy7040 » 26 Jan 2016, 19:50

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts
Image

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 26 Jan 2016, 20:28

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens

Jeremy7040
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by Jeremy7040 » 26 Jan 2016, 20:32

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat
Image

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 26 Jan 2016, 20:35

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had

JoerieLAD
assistent
assistent
Favoriete club:

Post by JoerieLAD » 26 Jan 2016, 20:36

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 26 Jan 2016, 20:38

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich

JoerieLAD
assistent
assistent
Favoriete club:

Post by JoerieLAD » 26 Jan 2016, 21:13

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich niet kleineren en bedacht

lenfeyenoord
adviseur
adviseur
OSM name: lenfeyenoord
Favoriete club:

Post by lenfeyenoord » 26 Jan 2016, 21:17

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich niet kleineren en bedacht maar eens hoe hij

Jeremy7040
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by Jeremy7040 » 27 Jan 2016, 17:21

r was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich niet kleineren en bedacht maar eens hoe hij sigareten het beste kon
Image

Bart
professional
professional
Favoriete club:

Post by Bart » 28 Jan 2016, 08:24

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich niet kleineren en bedacht maar eens hoe hij sigareten het beste kon deponeren in een glasbak

Jeremy7040
rookie
rookie
Favoriete club:

Post by Jeremy7040 » 10 Feb 2016, 19:31

Er was eens een grote beer met een OSM account, die hij bijna niet gebruikte omdat hij het druk had met zijn school. Zijn schoolexamens gingen vreselijk. Daarom zocht hij iemand die onder zijn moeders toezicht hem les gaf in wiskunde. Zijn moeder werkte hem op zijn zenuwen door in zijn neus te prikken met een pen. Maar toen Doornroosje de bel luidde met een vishengel die ze had gekregen van Black Snake. Deze beer gaat vanavond eens lekker met Kim Kardashian een drankje doen, waarna ze met zn allen gaan sumoworstelen. Dit gebeurt in het centrum van Amsterdam, waar ook kees Chinees was. Hij at bij de italiaan een groot bord spagehti. Na zes borden gooide hij zijn mes in de vijver die naast zijn tafel stond, omdat hij de tafel gestolen had. Maar ineens was zijn geheugen gewist en liep hij door het einde der tijden, waardoor hij van de aardbodem een universum maakte, en toen zag hij zijn moeder met een flesje appelsap en besefte hij: mijn moeder is verslaafd. Ze stotterde: ...is....wiskunde...allll...af..dikkke...beer, en toen werd de grote beer dronken, hij schoot een Tunderking richting zijn rugzak, waardoor zijn huiswerk ontplofte, hij rende naar huis. Eenmaal in het land der wonderen vroeg hij zich af of Kees Chinees zijn bil wou afvegen, want er zat een geplette kikker op. Moeder lik aan mijn reet!! Hij zei dat was een grote groene kikker. De kikker ging naar de mallemoeren en riep: Help ik kom hier niet aan mijn dagelijkse voedsel uit jou reet schreeuwde de kikker hard. Zijn Moeder Pakte AK47 en pakte een schaap. Laat in de avond at hij gesmolten brood van een uitgestorven visboer die in Zuid-Duitsland woonde. Piet de bakker ging op vakantie naar een heel klein eiland met vele lekkere wijven. Hij pakte ze allemaal en nam ze mee naar Parijs, waar ze schreeuwde: "Ik heb ze allemaal!" Toen Piet weer thuis was zocht hij voor zijn oude sok waarin hij gesurft had in de himalaya hier heel ver vandaan en daarmee begon zijn nieuwe carrière als ballenpoetser bij de plaatselijke FC Schubbekutteveen waar ze hem pesten omdat hij een Ajax shirt en een Feyenoord broekje gevolgd door psv sokken met een roda jc muts als carnavalspakje droeg tijdens zijn moeders verjaardag doordat hij een weddenschap had verloren van de jostiband. Desondanks liet hij zich niet kleineren en bedacht maar eens hoe hij sigareten het beste kon deponeren in een glasbak zonder zijn vingers te
Image

Post Reply